Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi
Plena Dijital Özlük - Dijital Özlük Yönetim Sistemi

Plena Dijital Özlük, çalışanlarınızın özlük dosyalarını dijitale taşıyarak dokümanlarınızı sayısallaştırıp tek platform üzerinde yönetilmesini sağlarken, dijitalleşme yolculuğu için ilk adımı atmanıza destek olur.

  • Bulut ortamında kurumunuzun yasal İK belgelerine ait süreçlerin güvenli yönetimi
  • Web ve mobil uygulama üzerinden anlık erişim
  • Sade ve kullanıcı dostu tasarım
  • Bulut tabanlı altyapısı sayesinde donanım maliyeti ve IT desteği olmadan kurulum imkânı

Plena Dijital Özlük ile çalışanlarınıza ait dokümanları dijitale taşıyarak güvenle saklayabilir ve kolayca ulaşabilirsiniz.

Ofis yada arşiv ortamında saklanan çalışanlarınıza ait dokümanlara her yerden anlık olarak ulaşma imkanı sağlayarak, dokümanlarınızı dijital üzerinden yönetme imkanı yaratır.

Dijital özlük dosyalarını sistem üzerinden otomatik olarak oluşturup, dokümanlarınızı toplu/tekli olarak taratıp, sisteme yükleyebilirsiniz.

Plena Dijital Özlük'ün  OCR yapısı ile görsel dokümanların okunabilir hale getirilirken, gelişmiş yapay zekâ modelleri ile kimlik, pasaport, sertifika ve daha birçok belge türünün tespiti ve ayrıştırılması gerçekleştirilir. Bu özellik sayesinde yüklenen dosyaları çalışan bazında ilgili klasöre otomatik yerleştirmesini sağlar. Böylece yüklenen dokümanların ayrıştırılması için zaman harcamazsınız. 

Farklı belge türlerinden istenen bilgilerin otomatik olarak çıkarılması ve insan kaynakları yönetim sistemindeki ilgili alanlarının beslenmesi sağlanır. Bu özellik ile belgeler üzerindeki bilgiler otomatik sisteme eklenirken, ilgili  bilgileri girmek için zaman harcamazsınız. Operasyonel işlerinizi minimize ederken verimlilik için zaman kazanırsınız.

Gelişmiş arama motoru ile çalışanlarınızı dijital özlük dosyalarındaki dokümanlara hızlıca ulaşabilirsiniz. 

 

 

 

1

Otomatik Dijital Özlük Dosyası

Hazır dijital özlük dosya yapısı ile çalışan bazında dijital özlük dosyaların otomatik oluşturulmasını sağlayabilirsiniz. 

2

Yapay Zekâ Tabanlı Uygulama

Gelişmiş yapay zekâ modelleri ile kimlik, pasaport, sertifika ve daha birçok
belge türünün tespiti ve ayrıştırılmasını sağlayabilirsiniz.

3

İKYS ile Entegrasyon

Farklı belge türlerinden istenen bilgilerin otomatik olarak çıkarılması ve insan kaynakları yönetim sistemindeki ilgili alanlarının beslenmesi sağlayabilirsiniz.

4

Her Yerden Anlık Erişim

Web ve mobil uygulama üzerinden anlık erişim sağlayabilirsiniz.

BIS Çözüm Bilgisayar ve Entegrasyon Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Genel Yardımcı Yazılımlar Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Bilgi ve İletişim Çözümleri

Akıllı Kobi