Size Uygun Dijital Çözümler

Dijitalleşme süreci için, size en iyi şekilde yardımcı olmayı hedefliyoruz!

Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması
Pintask-Saha Ekip ve Envanter Yönetim Uygulaması

Pintask, saha çalışmalarınız ve sahadaki envanterlerinizin yönetimini, planlamasını ve takibini yapabileceğiniz, çalışanlarınıza atadığınız işleri ve sahadaki envanterleri harita üzerinden takip edebileceğiniz web ve mobil uygulamasıdır.

  • Harita Tabanlı Saha Yönetimi
  • Harita Tabanlı Envanter Yönetimi
  • Hızlı Raporlama Süreçleri
  • Çevrimdışı Kullanım

Pintask, saha çalışmalarınız ve sahadaki envanterlerinizin yönetimini, planlamasını ve takibini yapabileceğiniz, çalışanlarınıza atadığınız işleri ve sahadaki envanterleri harita üzerinden takip edebileceğiniz web ve mobil uygulamasıdır.

Pintask Envanter Yöntemi, sahada bulunan tüm envanterlerinizin (örn: yatay ve düşey trafik
işaretlemeleri, levhalar, kasis, billboards, vb.) stoktan başlayarak kayıt altına alınmasını,
sahadakilerin konum tabanlı kontrolünü, sahadan güncel bilgilendirmelerin alınmasını
ve sunduğu raporlar ve analizlerle veriye dayalı, etkili yeni yatırımların yapılmasını sağlar.

Pintask Saha Yönetimi, saha çalışmalarınızın koordinasyon, planlama ve takibini web ve mobil
uygulama aracılığıyla konum tabanlı olarak harita üzerinden yapabilebilmesini sağlar.

Platformun Faydaları:

  • Saha operasyon süreçleri ve stok takibini dijital ortama taşıyarak zaman ve maliyet
    tasarrufu sağlar.
  • Kontrol, bakım ve montaj süreçleri sistem ile beraber daha hızlı ve doğru yapıldığı için
    kazaların önlenmesi ve trafik güvenliğinin sağlanmasında önemli rol oynar.
  • Trafik işaretlerinin kaybolma durumlarını minimum seviyeye indirir.
  • Trafik kazası yaşanan bölgedeki geçmişe ait tüm çalışmalar raporlanır.
  • Stratejik planlamalarda veriye dayalı hızlı aksiyon alınmasını sağlar. (Yeni envanter
    alımı vb.)
  • Veri güvenliği ve verilere hızlı erişim sağlar, bilgi ve belge kaybı önlenir.
  • Zaman, konum ve tür değişkenlerine göre analiz yaparak dijital raporlar oluşturur.
  • Anlık ve lokasyon bazlı görev atama özelliğiyle çalışanlarınızın sahadaki zamanlarını en verimli şekilde geçirmelerini sağlar ve saha denetimi için fazladan gerekli olan zaman ve iş gücünü en aza indirir.
  • Ekipler ve birimler arasında daha hızlı ve doğru iletişim kurulmasını sağlar
  • Dinamik oluşturulabilen analizler ile
    görevlere ve çalışanlara ait doğru performans değerlendirmeleri sağlar.
  • Analizler sonucunda veriye dayalı iş planlamaları yapmanızı sağlayarak süreçlerinizdeki verimi arttırır.

1

Envanter Yönetimi

Pintask Envanter yönetimi, levhaların takip, kontrol, raporlama ve analiz süreçlerinin yönetilebildiği harita tabanlı web ve mobil uygulamasıdır. Yazılım, Trafik Kontrol Merkezi Yazılımı, METIS ile entegre çalışabilmektedir.

Düşey İşaretleme ile Levhaların Haritada Takibi: yeni levhalar harita üzerinde konuma göre işaretleme ile eklenir. Açılan sayfada istenilen bilgiler girilerek levha oluşturulur.

Levha Bilgisi: Tüm levhaların verileri kayıt altına alınır. Levha türü, barkod numarası, levhanın takılı olduğu direk bilgisi, oluşturulma tarihi, son kullanım tarihi, adres bilgisi ve levhaya ait açıklama levhanın detayları sayfasında yer almaktadır.

Görev Yönetimi Entegrasyonu: Sahadaki levhaların montaj, bakım, onarım ve kontrolleri levhalara atanan görevler üzerinden yapılabilmektedir. - Son kullanımı geçen levhaların değişimi için sistem otomatik görevler oluşturarak levhaların yenileme çalışmalarını başlatır. - Görevlerde çalışan personelinizin performanslarını analiz edebilirsiniz.

Stok Yönetimi ve Dijital Kayıt: Sistemde saha ve depodaki tüm levhalar kayıt altına alınır. - Levhalara görevler oluşturulur ve levhalar düzenlenir. - Durum, tür ve oluşturulma tarih aralığı değişkenleri girilerek dinamik filtreleme yapılır. - Barkod numarası girilerek arama yapılır.

Çoklu Levha Ekleme: Levha stoğuna; tür, son kullanım tarihi, levha miktarı ve başlangıç barkod sayısı girilerek levhalar stoğa eklenir.

Hukuki Durumlar İçin Bilgi ve Belge Üretme: Mahkeme kararları sonucu belirtilen bölgede bulunan levhaların bilgisi, harita üzerinde gösterimi, bulunan levhaların fotoğrafları, en son kontrol zamanları, yapılan iş ve raporun çıktısı alınması sağlanır.

Mobil Uygulama

Levha Oluşturma: Sahada mobil uygulama ile cihazın konumuna göre levha barkod numarası okutularak sisteme eklenir.

Envanter Bilgi Görüntüleme: Levhaya ait detaylar, fotoğraflar ve görevler görüntülenir. Levhaya ait barkod numarası okutularak harita üzerinde konumu ile beraber levhanın detayları görüntülenir.

Çevrimdışı Mod: İnternet bağlantısının olmadığı durumlarda konum bulma, envanter oluşturma, fotoğraf yükleme ve montaj işlemleri çevrimdışı olarak gerçekleştirilebilir.

2

Görev Yönetimi

Pintask  Görev Yönetimi saha çalışmalarınız ve çalışanlarınız için kullanabileceğiniz, planlama, takip ve analiz süreçlerini bir araya getiren harita tabanlı web ve mobil uygulamasıdır.

Planlama ve iş atama süreçlerinde harcanan zaman ve eforu en
aza indirin

 

  • Harita Tabanlı Görev Oluşturma: Görev konumunu harita üzerinden belirleyerek iş süreçlerindeki adres karmaşasının azaltılmasını sağlar.
  • İş Atama Sürecini Tek Bir Ekrana Taşıma: Tek bir arayüzden göreve ait bütün gereklilikleri belirleyerek ilgili kişi veya ekiplere atayabilmeye imkan sağlar.
  • Cihaza Görev Atama: Entegrasyonu sağlanan cihazlarınıza harita üzerinden tek tıkla görev atama
  • Anlık Takip: Atanan görevlerin ve durumlarının saha çalışanları tarafından anlık takip edilmesi

 

Mobil uygulama ile saha ekiplerinizin çalışma saatlerini verimli hale getirin

 

  • Raporlama: Görevin öncesi ve sonrasına dair görsel ve yazılı raporlama
  • Kronolojik Süreç Takibi: Görev süresince yapılan bütün aktivite ve değişikliklerin kronolojik sırayla gösterimi
  • Ekip Oluşturma: Benzer görevlere giden kişileri ekip haline getirme ve ekibe iş atama
  • Harita Tabanlı Görev Önceliklendirme: Yapılacak işlerin konum ve önceliğe göre sıralanmasıyla ekipler için verimli iş planlamaları
  • İletişimi Tek Bir Yere Taşıyarak Denetimleri Anlık Hale Getirme: Görevin öncesine, sonrasına Haberler ve süreçlerine ait bütün detaylara anlık olarak ulaşabilme
  • Sahadan Anlık Haberler: Görev süresince yaşanan bütün gelişmelerin saha çalışanları tarafından görsel ve yazılı olarak ofise bildirilmesi
  • Görev Durum Takibi: Görevlerin hangi aşamada olduğunu belli eden ikonlar aracılığıyla iş durum takibi
  • Anlık Bildirim: İş süreciyle alakalı herhangi bir değişiklikten anlık bildirimlerle haberdar olma
  • Çalışan Takibi: Çalışanların konumlarının harita üzerinden gerçek zamanlı takibi
  • Arşivlenen Görevlere Kolay Erişim: Genel arama özelliği ile verilere hızlı erişebilme

 

Arşivlenen verilerle bilgi ve belge kaybının önüne geçin

 

  • Tüm Detayları İçeren Dijital Arşiv: Arşivlenen görevlere ait tüm detay, belge, fotoğraf ve yorumlara erişebilme
  • Personel Performans Analizleri: Personel performans değerlendirmelerinde kullanılabilecek güncel ve veriye dayalı analizler
  • Çoklu Panel Desteği ile Kişiselleştirilebilen Yönetim Paneli: Oluşturulan analizleri paneller aracılığıyla organize etme
  • Dinamik ve Kişiselleştirilebilir Analizler: Çeşitli gösterim yöntemlerini kullanarak görevler ve çalışanlarınızla alakalı istediğiniz bütün analizleri oluşturabilme

Ürünün Kategorileri

PARABOL YAZILIM ELEKTRONİK DANIŞMANLIK EĞİTİM SAN VE TİC LTD. ŞTİ.

Bu ürün/hizmet ile ilgili bağlantıyı görmek için Akıllı KOBİ'ye üye olabilirsiniz veya üye girişi yapabilirsiniz.

Diğer Ofis Programları Çözümleri

Akıllı Kobi

Diğer Enerji (Elektrik ve Gaz) Çözümleri

Akıllı Kobi