Microsoft 365 Business Basic
Güçlü işbirliği, sohbet ve video konferans araçlarını kullanarak fikirlerinizi hayata geçirin ve başkalarıyla bağlantı kurun.
-
Microsoft 365 Business Basic
- 50 GB posta kutusu ve özel e-posta etki alanı adresi ile e-postaları barındırın.
- Microsoft Teams kullanarak kişiler arasında bağlantı kurmak üzere ekip çalışması için bir merkez oluşturun.
- Outlook, Word, Excel, PowerPoint ve OneNote gibi web için Microsoft 365 uygulamalarını kullanabilirsiniz.
- Kullanıcı başına 1 TB OneDrive bulut depolama alanı ile dosya depolayıp paylaşın.
- 300 kullanıcıya kadar kapasitesi olan çevrimiçi toplantılar ve görüntülü konferanslar yürütün.
- Microsoft’un kesintisiz telefon ve web desteğiyle dilediğiniz zaman yardım alın.
Windows 11, Windows 10, Windows 8.1, Windows Server 2019, Windows Server 2016 ve macOS'un en güncel iki sürümüyle uyumludur. Tüm diller dahildir.
Benzer Ürünler