- E-FATURA/ E-ARŞİV FATURA / E-İRSALİYE DESTEĞİ
Yeni cari kart açılırken, carinin vergi kimlik numarasından e-Fatura/e-Arşiv Fatura/e-İrsaliye mükellefi olup olmadığı sorgulanır. Karttaki ilgili alanlar sorgulama sonucuna göre otomatik olarak doldurulur. E-Fatura/e-İrsaliye mükellefi ise fişler sisteme XML oluşturulmaya hazır halde (fiş numarası, ETTN numarası vs.) kaydedilir.
Raporlar ekranı esnek bir şekilde düzenlenmiştir. İşletmenizin ihtiyaçlarına göre, farklı görünümlerde rapor şablonları hazırlayıp saklayabilir ve ek uğraş gerektirmeden hazırlanan bu şablonlara ulaşabilirsiniz.
Yöneticiye ait özel rapor ekranından hızlı bir şekilde fatura, sipariş, kasa, banka, çek/senet durum raporlarına ulaşabilir, haftalık, aylık, yıllık raporlar alabilir ve farklı dönemlerle karşılaştırmalı analiz yapabilirsiniz.
İsteğe bağlı olarak, "sadece müşteri konumunda işlem" yapılması sağlanabilir. Her türlü kayıt sonrasında parametreye bağlı olarak işlemin gerçekleştirildiği konum bilgisi elde edilir ve bu bilgiler sisteme kaydedilir. Sonrasında bu bilgiler yönetici tarafından harita üzerinden izlenebilir.
Yönetim paneli üzerinden gün, sıra ve müşteri adı şeklinde belirlenen rota, ayrı bir veri tabanına kaydedilir ve rota işlemleri bu veri tabanı üzerinden yapılır. Sıralı veya sırasız rota takibi ile satış elemanlarının gün içerisinde gidecekleri cariler belirlenip sadece o carilere işlem yapmaları sağlanabilir.