Doküman Yönetimi
Tüm dokümanlarınızı buluta taşıyın, Doküman Yönetimi Servisi sayesinde güvenle kullanın ve saklayın!
-
Doküman Yönetimi
Bulut-tabanlı Doküman Yönetimi, kurulum ve ek maliyet gerektirmeyen yapısı, doküman arama ve paylaşma fonksiyonları, verileri Türkiye'deki bulut üzerinde güvenle saklama gibi özellikleri sayesinde doküman yönetimini güvenle kolaylaştırıp hızlandırıyor. Dijital doküman yönetimi ile hem süreci daha hızlı ve verimli yönetebilir hem de daha güvenli bir arşiv imkanı sağlayabilirsiniz. Tüm dokümanlarınızı bulut üzerinde Logo güvencesi ile saklayıp yönetmeniz mümkün. Başlangıç maliyeti gerektirmeyen Logo Doküman Yönetimi programı sayesinde sistemi kolayca kurabilir, işletmeye ait tüm belge ve bilgilerinizin yönetimini verimli ve güvenli şekilde sağlayabilirsiniz.
- Bulut teknoloji ile her an her yerden erişim
- İş sürekliliğini tüm tehditlere karşı korumak için en güvenli ortam
- Mobil uygulama avantajı
- e-Postadan doğrudan doküman aktarımı
Benzer Ürünler










