AKGÜN Evde Bakım Bilgi Yönetim Sistemi
Evde sağlık hizmetleri, daha önce uzman hekimlerce koyulmuş olan tanı ve bu tanı üzerine planlanan tedavi çerçevesinde ev ortamında verilen sağlık hizmetlerini kapsar.
-
AKGÜN Evde Bakım Bilgi Yönetim Sistemi
AKGÜN Evde Bakım Bilgi Yönetim Sistemi aracılığı ile:
- Muayene, tetkik, tahlil, tedavi, tıbbi bakım ve rehabilitasyon hizmetlerinin verilmesi sağlanır.
- Sağlık raporu ile belgelendirilen ilaçların reçete edilmesine olanak verilir.
- Hastanın kullanımına verilen tıbbi teçhizatın takip edilmesini sağlar.
- Tıbbi cihaz ve malzeme kullanımına ilişkin raporların çıkarılmasına olanak verir.
- Hastanın evde bakım sürecinde görevlendirilecek personelin atanmasına olanak verir. Gerekli durumlarda ilgili dal uzmanlarının da görüşü alınarak gerekli konsültasyonların yönetimini sağlar.
- Hasta başvuruları ve bu başvurulara ait değerlendirme sonuçları yine sistem üzerinden yönetilir.
- Sağlık kuruluşunca evde bakım takibine alınacak hasta için hasta takip dosyası kayıt altına alınır.
- Tüm evde sağlık hizmetleri (günlük, haftalık veya aylık) randevu sistemine dayalı olarak yürütülür. Sistem, hastanın takiplerini planlama, planlan takipleri randevuya dönüştürme, randevuları onaylama imkanı sağlar.
- Evde bakım kapsamındaki ziyaretlerin, planlanan ziyaretlere ait randevuların yönetilmesine ve ziyaretler kapsamında görevli personelin takip edilmesine olanak verir.
- Planlanan periyotlarda randevu verilmiş hasta ziyaretleri gerçekleştirilir ve bu ziyaretler esnasında gözlemler yine sistem üzerinden kayıt altına alınır.
- Hastanın takip altına alınan kronik hastalıklarının izlenmesine olanak verir.
- Sistem Kimlik Paylaşım Sistemi ile entegre çalışır.
- AKGÜN Teknolojisi ile Evde De Sağlık Var!